- מבחן יושרה ואמינות.
- "שאלון אישי" – מבחן פסיכולוגי בהסוואה.
- מבחני אישיות.
- מבחנים פסיכוטכניים.
- ראיון אישי.
- דינמיקה קבוצתית.
- אין לאחר ליום המיון – תמיד להעדיף להקדים ולא לאחר. במידה ואין באפשרותך להגיע בזמן או שמבינים שהולכים לאחר – יש להתקשר למכון ולדווח על זה (משדרים אחריות).
- יש להגיע במראה ולבוש הולמים – הכלל אצבע אומר שמומלץ להתלבש פחות או יותר בהתאמה לתפקיד. כלומר יש להגיע מסודרים, נקיים, גברים רצוי מגולחים ובביגוד שהוא הולם את התפקיד שעליו מתמודדים.
- יש לנהוג בכבוד לכולם – לפקיד/ה, למאבחנים/ות, לבוחנים ולשאר המתמודדים. יש לצאת מתוך נקודת הנחה שכולם יכולים או צריכים לדווח עליכם ולהשפיע על חוות הדעת שלכם !
- יש להגיע ליום המיון חיוביים ואופטימיים – אתם כבר שם – אין טעם להתנגד לתהליך או להיות שלילי לגביו, זה רק יכול לפגוע בכם !
- אין דבר כזה סתם למלא טופס – בדרך כלל כאשר מגיעים למכון המיון יתנו לכם טופס "אינפורמטיבי" למלא, לפעמים יקראו לזה "טופס פרטים אישיים" ( יורחב במבחני אישיות ), זהו מבחן פסיכולוגי לכל דבר ועניין, אין להקל עליו ראש !
- "הם זה אני" – הרבה פעמים ינסו לשאול אותנו שאלות עקיפות: למה הילדה בכתה? מה תכונות האישיות של קרובי המשפחה שלנו? השאלות האלו נועדו להבין על מה אנחנו שמים דגש באינטראקציה שלנו עם אנשים או מה אנחנו חושבים על דבר מסוים. יש להתייחס בבגרות וברצינות כלפי "אותם אנשים" – רצוי לתאר אחרים כמשימתיים, ענייניים, פותרים בעיות, אופטימיים וכ"ו.
- "שיחה בפינת קפה" – לפעמים יהיה עלינו להמתין, בדרך כלל בתחילת היום. ייווצרו סיטואציות חברתיות עם מתמודדים נוספים ( או עם פסיכולוגים במסווה ) – עליכם ליצור אינטראקציה ולהיות חיוביים לגבי היום הזה וההתאמה שלכם לתפקיד. שימו לב, כל הזמן מסתכלים עליכם ביום המיון.
- "שאילת שאלות הבהרה" – הקשיבו היטב להוראות ובנחת. גם במבחנים וגם בדינמיקה הקבוצתית השתדלו לא לשאול יותר מדי שאלות הבהרה – זה עלול להצביע על חרדה וחוסר ביטחון עצמי.
- "הפגינו ביטחון ונינוחות" – כל היום תשדרו: ביטחון עצמי, חיוביות, נינוחות, משימתיות, נעימות ואסרטיביות !
- "לענות על כל השאלות" במבחנים הפסיכוטכניים – טיפ ששווה המון ( בדרך כלל יקפיץ אתכם בתשיעונית )
- בכל שיעור יינתנו טיפים ספציפיים.
Course Instructor
This course does not have any sections.
This course does not have any sections.